Tiedotteet 2013

29.10.2013 15.00

Behave 2014 – Energiatehokkuudesta energiankäytön vähentämiseen sosiaalisen muutoksen kautta

Helsingissä vuonna 2012 menestyksekkäästi järjestetty energiatehokkuuden ja käyttäytymistieteet yhdistänyt tapahtuma saa jatkoa kun jo kolmas eurooppalainen konferenssi järjestetään ensi vuonna. Behave 2014 järjestetään 3.-4.9.2014 Saïd Business Schoolissa Oxfordissa Iso-Britanniassa. Konferenssin tuottavat yhteistyössä Energy Saving Trust ja UK Energy Research Centre (UKERC).

Behave 2014 kokoaa laajasti yhteen eurooppalaisia ja muita kansainvälisiä energiatehokkuuden saralla toimivia sekä yritys- että julkisen sektorin toimijoita jakamaan tietoja uusista tutkimuksista, teknisestä kehityksestä sekä parhaista käytännöistä.

Call for Papers – haku auki

Behave 2014 konferenssin Call for Papers on nyt käynnistynyt. Ehdotuksia voi lähettää 17.1.2014 saakka. Konferenssiin voi esityksiä ehdottaa eri energiatehokkuuteen ja energiankäyttöön liittyvistä teemoista kuten muun muassa energiankäytön seuranta ja käyttäjäpalaute, yritysten ja organisaatioiden energiankäyttö, liikkuminen ja liikenne, sosiaaliset käytännöt ja energiankulutus, sosiaalisen median ja pelien hyödyntäminen käyttäytymisen muutoksessa.