Motivan uutiset 2015


9.6.2015 11.00

Huippuostaja on huippuviestijä!

Lukuisten innovatiivisia julkisia hankintoja koskevien tutkimus- ja kehityshankkeiden lopputulos on ollut viime vuosina sama: Tarvitaan lisää viestintää ja vuoropuhelua tilaajien ja toimittajien välillä.

Motivan hankintapalvelu on julkaissut Hankkijan viestintäoppaan, joka antaa käytännön eväät sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämiseen hankinnoissa. Viestintäopas kertoo markkinaviestinnän merkityksestä hankintaprojektin onnistumiselle, sekä ohjeistaa viestinnän toteuttamiseen hankinnan suunnitteluvaiheessa.

Opas soveltuu erityisesti innovatiivisiin hankintoihin, kun halutaan löytää uudenlaisia ratkaisuja, esimerkiksi Cleantech-hankintoihin.

Viestien fiksumpia hankintoja – Hankkijan viestintäopas (pdf) (817 KB)

Motivan hankintapalvelu

Palaa otsikoihin



Sivua päivitetty viimeksi 9.8.2017

Tämä sivusto käyttää evästeitä sivuston käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi. Kun käytät tätä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.