Motivan uutiset 2018

15.5.2018 13.30

Motivan vuoden 2017 toimintakertomus julkaistu

Kestävän ja hyvinvoivan Suomen rakentaminen on toimintamme ytimessä. Valtion kestävän kehityksen yhtiönä luotsaamme valtionhallintoa, kuntia, yrityksiä ja kuluttajia kohti energia- ja resurssitehokasta, innovatiivista sekä ennakkoluulottomasti kokeilevaa yhteiskuntaa.

Keskitymme työhön, jolla on aitoa vaikuttavuutta koko Suomen mittakaavassa. Taustalla on tutkittua ja luotettavaa tietoa sekä syvällistä tuntemusta meitä ohjaavasta lainsäädännöstä ja EU:n asettamista tavoitteista. Uskomme, että toimimalla yhdessä saamme enemmän aikaiseksi. Tehtävämme on vauhdittaa kestävää muutosta kohti parempaa huomista.

Vuosi 2017 oli Motivalle uusiutumisen vuosi

Teimme vuoden alussa mittavan selvityksen roolistamme ja asiakkaidemme odotuksista työllemme. Selvityksen tekoon kirvoitti myös uusi hankintalaki. Tapasimme suuren joukon avainhenkilöitä ministeriöissä ja virastoissa. Näkemysten ja odotusten pohjalta uudistimme strategiamme, jonka mukaan ”Vauhditamme kestävää muutosta ja teemme työtä vaikuttavasti ja intohimolla”, toteaa Motivan toimitusjohtaja Hille Hyytiä.

Loppuvuodesta päivitimme vielä yhtiöjärjestyksemme, jonka mukaan, valtion puolueettomana ja sidosyksikköroolissa toimivana yrityksenä, tehtävämme on edistää kestävää kehitystä. Vuoden 2018 alussa päivitimme meidän motivalaisten arvot: olen avoin, haen yhteistyötä, olen vastuullinen, pidän lupaukseni ja toimin vaikuttavasti.

Motivan toimintakertomus 2017

Sivua päivitetty viimeksi 15.5.2018