Kriteerit ilmeen käyttöön

Viisaan liikkumisen ilmettä ja aineistoja on tarkoitus käyttää seuraavilla toiminta-alueilla.

Ensimmäisen vaiheen tavoitteena on, että ilmettä hyödynnetään:
  • Alueellisen ja paikallisen työn tunnetuksi tekemiseksi kaikessa viestinnässä: esimerkiksi verkkoviestinnässä, sähköpostiallekirjoituksissa, julkaisuissa, uutiskirjeissä, power point -esityksissä ja muissa aineistoissa.
  • Kunnan ja/tai muun viisasta liikkumista koordinoivan organisaation aiheeseen liittyvässä viestinnässä.
  • Liikkumisen ohjauksen T&K-hankkeissa.
  • Ilmettä ja aineistoja saa hyödyntää niin ikään erilaisissa viisaan liikkumisen kampanjoissa, kuten Liikkujan viikko ja Pyöräilyviikko.
Tulevaisuuden tavoite:
  • Joukkoliikennettä järjestävät tahot voivat hyödyntää ilmettä viestinnässään.
  • Ekotaksit voivat hyödyntää ilmettä viestinnässään.
  • Viisasta liikennettä edistävät järjestöt voivat hyödyntää ilmettä ja aineistoja aiheeseen liittyvissä kampanjoissa ja muussa viestinnässä.
  • Autojen yhteiskäyttöpalvelua tarjoavat yhtiöt voivat hyödyntää ilmettä markkinointiviestinnässään.
  • Sovitut kriteerit täyttävät autokoulut voivat käyttää ilmettä markkinoinnissaan.
  • Muut kiinnostuneet tahot voivat ottaa yhteyttä Motivaan (sini.marttinen@motiva.fi), ja tapauskohtaisen harkinnan mukaan saavat mahdollisesti oikeuden hyödyntää ilmettä.



Sivua päivitetty viimeksi 8.3.2016

Tämä sivusto käyttää evästeitä sivuston käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi. Kun käytät tätä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.