106 hakutulosta

... Euroopan unionin mielipidettä. EASME ja Euroopan komissio eivät ole vastuussa siitä, miten siinä olevaa tietoa käytetään. BUILD UP SKILLS Finland -hanke on pääosin Älykäs energiahuolto Euroopassa ohjelman rahoittama. 5 BUILD UP Skills Finland Quality and Competence BUILD UP Skills Finland aimed to implement a quality-driven training and change process in construction and to help...
... ja polttoaineen jalostuksesta. Niinpä biopolttoaineiden ympäristövaikutukset riippuvat olennaisesti käytettävistä raaka-aineista. Euroopan unionin biopolttoainesäädäntö edellyttää, että kasvihuonekaasupäästöjen on oltava olennaisesti pienempiä kuin fossiilisten polttoaineiden kasvihuonekaasupäästöt ovat. Laskennassa otetaan huomioon tuotteen elinkaari raaka-ainetuotannosta aina siihen...
... keskustelutilaisuus 09.12.2015 Rakentamisen laatu ja tulevaisuuden haasteet 10.12.2014 Kirjoittajat ovat yksin vastuussa tämän verkkosivuston sisällöstä. Se ei välttämättä vastaa Euroopan unionin mielipidettä. EASME ja Euroopan komissio eivät ole vastuussa siitä, miten siinä olevaa tietoa käytetään.
... energiasisältö (9 kWh/litra) on hieman pienempi kuin dieselin. Myös CO 2 -päästöt litraa kohti (2 350 grammaa/litra) ovat pienemmät. Kaikki Euroopan unionin alueella myytävä bensiini on rikitöntä. E10-bensiinille soveltuvissa autoissa uusiutuvan energian osuus on enintään noin seitsemän prosenttia, ja E5-bensiinille soveltuvissa autoissa se on enintään noin kolme prosenttia...
... tämän verkkosivuston sisällöstä. Se ei välttämättä vastaa Euroopan unionin mielipidettä. EASME ja Euroopan komissio eivät ole vastuussa siitä, miten siinä olevaa tietoa käytetään. Ota yhteyttä Irmeli Mikkonen Johtava asiantuntija +358 (0) 9 6122 5015 Lähetä sähköpostia
... Verkoston jäsenyys on maksuton eikä se sido mihinkään. Motiva Oy koordinoi verkostoa Liikenneviraston toimeksiannosta. VILI-verkostossa on noin 670 jäsentä ja se on yksi Euroopan suurimmista liikkumisen ohjauksen verkostoista. Ajankohtaista 29.11.2018 Työsuhdeautotutkimus 2018 - Yritysten autopolitiikka ympäristönäkökulmasta Trafi julkaisi selvityksen hyvistä työsuhdeautoilun...
Työsuhdeauton valinta Työsuhdeautomallin valinnan pitäisi perustua pitkälti käyttötarpeeseen kuten oman autonkin hankinnassa. Lisäksi valintaa ohjaavat ajoneuvon verotusarvo ja organisaation mahdollisesti asettamat työsuhdeautojen hiilidioksidipäästörajat. Työsuhdeauton valinnalla on suuri merkitys Suomen tieliikenteen päästöihin, sillä Suomessa autojen käyttöikä on pitkä ja...
Uusiutuva energia Uusiutuvaa energiaa ovat aurinko-, tuuli-, vesi- ja bioenergia, maalämpö sekä aalloista ja vuoroveden liikkeistä saatava energia. Bioenergiaa ovat puolestaan puuperäiset polttoaineet, peltobiomassat, biokaasu ja kierrätyspolttoaineiden biohajoava osa. Aalto- ja vuorovesienergian tuotanto ei Suomessa nykyteknologialla ole kannattavaa, eikä niillä ainakaan vielä...
... näiden kulkutapojen edut. Matkan energiankulutusta pienentää huomattavasti, jos esimerkiksi Euroopan automatkalla lastaa auton Tukholmassa junaan ja jatkaa autolla matkaa vasta Ruotsin eteläkärjestä. Lähde: Pysäytä ilmastonmuutos. Euroopan reuna-alueelta toiselle tai Aasiaan matkustettaessa juna ei voi kilpailla nopeudella, mutta hitaasta matkustamisesta itsessään voi tehdä...
... (1.9 MB) Viestintä BUS Communications Schedule (pdf) (238.9 KB) Kirjoittajat ovat yksin vastuussa tämän verkkosivuston sisällöstä. Se ei välttämättä vastaa Euroopan unionin mielipidettä. EASME ja Euroopan komissio eivät ole vastuussa siitä, miten siinä olevaa tietoa käytetään. Ota yhteyttä Irmeli Mikkonen Johtava asiantuntija +358 (0) 9 6122 5015 Lähetä sähköpostia

Tämä sivusto käyttää evästeitä sivuston käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi. Kun käytät tätä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.