Energiatehokkuuden iltapäivä: Varautuminen tulevaan talveen
Tapahtuma-aika
7.10.2026
13-14.30
Tapahtumapaikka
Webinaari: Teams
Energiatehokkuussopimuksiin liittyneissä yrityksissä tehdään läpi vuoden pitkäjänteistä työtä energiatehokkuuden edistämiseksi. Etenkin talviaikaan voi energiatehokkuustoimien merkitys hetkittäin korostua, kun sähkönkulutus koko järjestelmän tasolla lisääntyy.
Webinaarissa kuulemme mm. Fingridin katsauksen sähkön riittävyydestä tulevana talvena ja kulutussuunnitelmapilotista. Muut puhujat tarkentuvat myöhemmin.
Webinaari järjestetään osana energiatehokkuussopimusten toimeenpanon tukea ja se on suunnattu energiatehokkuussopimukseen kuuluville yrityksille. Tilaisuuden mahdollistaa Energiavirasto.
Tarkemmat liittymisohjeet ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille webinaaria edeltävänä päivänä. Lämpimästi tervetuloa kuulolle!
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.10.2026.
Ohjelma:
Ohjelma tarkentuu myöhemmin.
Lisätietoja webinaarista:
Tomi Kiuru
johtava asiantuntija
Lisätietoja ilmoittautumisesta:
Marjo Savinainen
koordinaattori