Hyppää sisältöön

Ener­gia­te­hok­kuu­den iltapäivä: Va­rau­tu­mi­nen tulevaan talveen​

Tapahtuma-aika

7.10.2026

13-14.30

Ta­pah­tu­ma­paik­ka

Webinaari: Teams

Energiatehokkuussopimuksiin liittyneissä yrityksissä tehdään läpi vuoden pitkäjänteistä työtä energiatehokkuuden edistämiseksi. Etenkin talviaikaan voi energiatehokkuustoimien merkitys hetkittäin korostua, kun sähkönkulutus koko järjestelmän tasolla lisääntyy.

Webinaarissa kuulemme mm. Fingridin katsauksen sähkön riittävyydestä tulevana talvena ja kulutussuunnitelmapilotista. Muut puhujat tarkentuvat myöhemmin.

Webinaari järjestetään osana energiatehokkuussopimusten toimeenpanon tukea ja se on suunnattu energiatehokkuussopimukseen kuuluville yrityksille. Tilaisuuden mahdollistaa Energiavirasto.

Tarkemmat liittymisohjeet ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille webinaaria edeltävänä päivänä. Lämpimästi tervetuloa kuulolle! 

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.10.2026.

Ilmoittautuminen 7.10.2026 Energitehokkuuden iltapäivään

Ohjelma:

Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

Lisätietoja webinaarista:

Tomi Kiuru, johtava asiantuntija

Tomi Kiuru

johtava asiantuntija

Lisätietoja ilmoittautumisesta:

Marjo Savivainen, koordinaattori

Marjo Savinainen

koordinaattori